środa, 13 marca 2013

Cześć,

Ostatnio się zastanawiam czy ludzie są aż tak głupi, czy próbują z nas robić debili ? Nie jest i nie będzie dobrze, po prostu mam dość słuchania i patrzenia na to jak robią ze mnie kogoś, kim nie jestem...Paulina zła, najgorsza, zawsze winna. Kurwa czy wy myślicie, że to jest ok ? Najgorsze jest to, że kobieta nie potrafi powiedzieć sobie " nie ", kiedy jej zależy... Tylko jeszcze gorszą prawdą jest to, że zależy jej na facecie, który jest trochę nieobliczalny i nienormalny. Zabawa, zabawą, ale czy warto od tak wszystko przekreślić - bo alkohol, koledzy i wiele innych spraw ? To prawda, że jestem o niego cholernie zazdrosna, wkurwiam się jak widzę, że inne panny podchodzą , przytulają i nie wiadomo co jeszcze... Gdybym jeszcze mogła zareagować, ale nie .. Bo przecież się umówiliśmy, bo rozmawialiśmy o tym wszystkim... Z jednaj strony dowiedziałam się czegoś konkretnego, czegoś co mnie ucieszyło, ale z drugiej chciałabym, aby tego dnia nie było...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz