środa, 27 marca 2013

Cześć,

Wiem, że bardzo długo nic nie pisałam i cholernie was za to przepraszam. Jest lekki problem, który nie pozwala mi przysiąść przy kompie i napisać wam czegokolwiek, a co najgorsze nie pozwala mi wyjść z domu, abym mogła zrobić jakieś nowe zdjęcia. Jestem chora, mimo że wcale się nie czuję chorą... Chce wyjść już z tego więzienia, no kurczę - siedzenie w domu to nie zabawa dla mnie... Nudzę się z każdego dnia coraz bardziej, wszystkie poranne odcinki seriali itp. znam już chyba na pamięć, nie wspominając o reklamach... Od wczoraj czuję się troszeczkę lepiej. Michał z Agatą mnie odwiedzili, kurczę - nie wyobrażacie sobie chyba jak cholernie tęsknie za resztą... Tyle się pozmieniało od tego piątku, wyszło tyle krzywych akcji... Ale na szczęście wszystko mniej więcej sobie wyjaśniliśmy, wytłumaczyliśmy i mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz