czwartek, 17 stycznia 2013

Eloszka <3



Dzień jak co dzień, hm.. Właściwie to nic ciekawego ostatnio się nie dzieję, poza tym, że mamy za sobą jedną wielką kłótnie - jest ok. Wszystko wraca powoli do normy i mam nadzieję, że będzie już tylko dobrze. Próbujemy odbudować wszystko z Karoliną i chyba jesteśmy na tej lepszej drodze.. Dzisiejszy dzień spędziłam z Sojką i Klaudią. Poleciałyśmy na Młyn, gdzie porobiłyśmy kilka całkiem dobrych zdjęć. Z powodu ogromnego mrozu wróciłyśmy szybkim tempem do domciu. A w domciu ? Hm, całkiem miła atmosfera. Przygotowuje się do urodzin, chociaż moje chęci do imprezowania nieco zmalały od Sylwestra. Taaaak, w sobotę melanżujemy, choć jestem troszkę zawiedziona reakcjami pewnych osób. Żałuję, że nie będzie z nami mojego misia, cholernie mi go tu brakuje, ale mam nadzieję, że przyjedzie tu jak najprędzej. Ajj, a może jednak to urodzinowe marzenie się spełni ? Przekonamy się w sobotę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz