sobota, 5 stycznia 2013



Witam Was w Nowym Roku . :*


Nie pisałam, bo nie miałam weny, czy też czasu, więc z całego serca przepraszam. Mam nadzieję, że bardzo dobrze rozpoczęliście ten rok i będzie on taki już do końca ;) Jak jest u mnie ? Raz lepiej, raz gorzej - choć ostatnio wszystko zaczyna się układać. Mnóstwo problemów rozwiązuje rozmowa z Nim, który po prostu zawsze poprawi mi humor. Mam wielką nadzieję, że wszystko rozwiążemy i w końcu dowiemy się prawdy. Oczekujemy lutego, być może marca, w najgorszym wypadku maja ;) MISIU PRZYJEDŹ TU JUŻ <3

Dzisiejszą wycieczką zaliczam do udanych. Nie ma to jak jeździć busami przez 3h ;D No ale było świetnie, zwiedziłyśmy całe miasto, wyśmiałyśmy się za wszystkie czas i miło spędziłyśmy ten dzień :) Niestety zdjęcia Karoliny nie nadają się do wstawienia tutaj [ nie z przyczyn jakości, ale jej min ] , więc dodam zdjęcia robione w trakcie krótkiej wędrówki po terenie wokół naszych przystanków ;)
Mam wielką nadzieję, że w końcu pójdę na jakiej porządne zdjęcia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz