środa, 22 maja 2013

Cześć,

Cholera, tak dawno mnie tu nie było.. Nie mam totalnie czasu, jestem raz tu, raz tam. Ostatnio trochę nie ogarniam swojego życia i teraz próbuje to poukładać. Przesadzam, dlatego czas odbić i zacząć żyć normalnie - tak jak dawniej. Jej, tydzień temu było mi z Tobą tak wspaniale.. Właściwie czuję, że żyje.. W końcu mogę powiedzieć, że szczerze się uśmiecham. No nie mogę doczekać się jutra, chcę, abyś był przy mnie ciągle. :*

Dzisiejszy dzień z lekka nudny, ale jak już jest myśl to konkretna. Poszliśmy do nowego parku, aby zobaczyć jak tam jest, no i jak to chłopaki mają trochę , że tak się brzydko wyrażę : nasrane w głowie. Mimo wszystko było miło, a ja wreszcie się odstresowałam.Cholernie boli to, że nawet jeśli chcesz dobrze - wszystko spierdolisz... Boże, naprawdę chciałabym, aby to wszystko wróciło. Tylko ja mogę chcieć, a i tak wszystko się zjebie... Jednym słowem dziękuję, że byłaś, bo chyba już Cię nie będzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz