czwartek, 2 maja 2013

Cześć,

Wiem, nie było mnie tu cholernie długo.. Niestety nie miałam jak wejść, ponieważ mój komputer po prostu padł i rozpadł się na części pierwsze... Załamana tym faktem, niestety muszę czekać, aż dostanę wszystkie zdjęcia do nowego kompa, dlatego też wybaczcie mi to, że zdjęcia jeszcze nie zostały wysłane. Bardzo wiele się zmieniło od tamtego czasu, skoro mam sobie odpuścić to to robię, jednak boję się, że będzie cierpiał jeszcze bardziej. Rozmowy z nim dają mi dużo do zrozumienia, po prostu uwielbiam z nim rozmawiać na każdy temat, bo z dnia na dzień bardzo wiele się uczę - niestety jesteśmy tylko przyjaciółmi.. Eh, nic na to nie poradzę, strasznie się zawiodłam na wielu osobach, ale to uszanuję - i tak kiedyś przyjdą z płaczem i przeprosinami, bo to co zrobiły po prostu nie wyszło. Ogólnie majówka zaczęła się bardzo pięknie, a jej kontynuacja nadal trwa. Dziś może lekkie przegięcie co do niektórych, ale też bardzo dobrze się bawiłam. Mam nadzieję, że jutro też wszystko wypali, jednak tym razem na spokojnie. Niestety mam tylko kilka zdjęć, które mogę tu teraz udostępniać. Mam nadzieję, że już nie długo wszystko wróci, a ja będę mogła bywać tu częściej. Pozdrawiam, do następnego ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz