środa, 20 lutego 2013

Cześć,

Wyszła trochę głupia sytuacja i tak, nie jestem z Pawłem. Tak będzie o wiele lepiej, mimo że będę czuła coś do niego przez długi, bardzo długi czas. Ale moim zdaniem nie można stać w miejscu i tylko się nad sobą użalać. Więc stwierdziłam, że trzeba się bawić póki można. Ostatnie dni są wspaniałe, poznałam świetnego faceta i czuję się przy nim cudownie ;) Ogólnie to bardzo dziękuję : Karolinie, Sojce, Klaudii i Kamili za to, że ciągle mnie wspierały po tym co się dowiedziałam. Ale dosyć już o mnie.. Mam chęć na porządną sesje [ nie coś w stylu przejść się i porobić kilka zdjęć ]. Chciałabym jeszcze przez te ostatnie dni ferii gdzieś polecić, trochę wymęczyć dziewczyny i być w końcu mega zadowolona z tego co zrobię... Tylko czy to jest możliwe w taką pogodę ? Może dadzą sobie radę - wierzę w to <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz