poniedziałek, 25 lutego 2013

Dobry wieczór,

Dzisiejszy powrót do szkoły ? Może być, właściwie nie jest dobrze i nie będzie, ale stwierdziłam, że po najgorszej burzy zawsze wschodzi słońce. Z jednej strony cholernie tęsknie i bardzo mi Ciebie brakuję, a z drugiej sądzę, że to była jedna z lepszych podjętych razem decyzji... Mam nadzieje, że to nie spieprzy tego co budowaliśmy przez tyle lat... Wielu z was teraz myśli, że zachowuje się całkiem dziwnie - jak nie ja. Jednak tak większa większość z was po prostu szuka byle jakiego haka, aby spieprzyć mi opinie... Tylko czy wam się uda? Nie wstydzę się tego, że ostatnio spędzam wiele czasu z chłopakami, nie wstydzę się tego, że pojawił się ktoś, przy kim cholernie dobrze się czuję, którego uśmiech potrafi zamazać cały zły dzień... Najgorsze jest to, że się boję. Cholernie boję się zaufać drugiej osobie, boję się tego, że potraktuje mnie tak jak ci poprzedni.. Nie mam zamiaru robić sobie głupiej nadziei, ale zawsze warto wierzyć, że się uda.
Cholernie tęsknie za tą panią ze zdjęcia........ W ogóle się do mnie nie odzywa i chyba muszę nakopać jej w końcu do tyłka. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz