czwartek, 7 lutego 2013

Dobry wieczór,

Czy do cholery może w końcu być dobrze? Mam dość tych pieprzonych nieprzespanych nocy, łez, najgorszych myśli i w ogóle tego wszystkiego! Przyjaciele ? Właśnie się przekonałam na co stać tych " wspaniałych " ludzi, którzy niby chcieliby cofnąć czas. Czy myślicie, że rozpieprzając na mój temat ploty wszystko odbudujecie ? Chyba grubo się mylicie. Dziękuję tym, którzy są, byli i będą zawsze, którzy potrafili znaleźć chwilę czasu, aby posiedzieć nawet w ciszy, aby być blisko. Dziękuję tym, którzy mimo wszystko starają się poprawić humor, kiedy nie wiem co się ze mną dzieję, tym, którzy płaczą kiedy ja płaczę. Z resztą mniejsza o to. Zaczynają się FERIE, taaaak bardzo się cieszymy z dziewczynami, że w końcu będzie na tyle wolnego czasu, aby polecieć na jakieś zdjęcia i spędzić miło wolne. Mówiąc szczerze, może w końcu odpocznę od tego wszystkiego. Bardzo chciałabym, aby moje szczęście wpadło chociaż na chwilę. Zbliżają się te jebane walentynki, stwierdziłam, że też będę waliła tynki <3

Miłego wieczoru :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz