czwartek, 13 grudnia 2012

 Dzień dobry słoneczka <3 

 Tak dzisiaj ja we własnej osobie - wiem, że nawet nie tęskniliście :D
Dużo się ostatnio wydarzyło, więc po prostu nie miałam głowy do pisania notek, czy też wymyślania jakichkolwiek zdjęć . Minął ponad tydzień jak się nie wpisałam - ostatnio dopiero zaczęłam powoli ogarniać i ze wszystkim sobie radzić. Miejmy nadzieję, że wszystko się ułoży i będzie jak po mojej myśli. Uwielbiam szczere rozmowy z moimi dzióbeczkami, cholernie dziękuję wam za wsparcie :*


Dzisiaj zdjęcia z jednego z najgorszych dni mojego życia, tak więc za piękne one nie są , gdyż brakowało mi totalnie siły. Wieczór spędzony miło w towarzystwie : Szczocha, Paji, Kaji, Asi, Majki i Izy ;) Dziękuję za minimalną poprawę humory :):) Iza była z nami pierwszy raz, ale wiedząc , że są przy niej dziewczyny wcale nie bała się stać przed obiektywem ;) Czekam na więcej wypadów z taką ekipą.. a może nawet większą ? :>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz