środa, 26 grudnia 2012

Święta, święta i po świętach .. Mam nadzieję, że wasze były bardzo wesołe i dostaliście duuuuuuuuuuużo prezentów ;) Ja nie narzekam, choć mogłoby być o wiele wiele lepiej. Dzisiejszy dzień jest bardzo udany ;) W końcu spędziłam trochę czasu z siostrzyczką - bardzo mi tego brakowało kochanie, dziękuję Ci za wszystko :* Mam nadzieję, że nasze plany wypalą i wszystko będzie OKS <3 Kocham mojego najdroższego , misiek bardzo tęsknie i jestem prze szczęśliwa, że Ciebie mam. <3
A co dzisiaj ? Hm, właściwie to wrócimy do czasów wakacji, których już cholernie nie mogę się doczekać.
 Skate Park + dziewczyny ? Najlepsze połączenie jeśli chodzi o zdjęcia . Świetnie się bawiłyśmy, świetnie spędzałyśmy czas, chociaż wiatr piździł tak, że byłyśmy chore, ale z tego co widać było warto. Brakuje mi tych naszych wspólnych wypadów laseczki. Mam nadzieję, że wreszcie się ugadamy i polecimy jak dawniej we 3 w jakąś "misję" :D:D Kocham pyszczki :*

4 komentarze: