niedziela, 2 grudnia 2012

HELLO !


Nie było mnie tu aż 3 dni :(, lecz kiedy weszłam i zobaczyłam, że jest ponad 1000 wejść, to aż mi sie humor poprawił ;D.  No ale jest ok, bardzo fajnie spędzony dzień z moim Talaskieem ! Ahhh, w końcu się spotkałyśmy :* No więc wgrałyśmy sobie misję, żeby pojechać na Hubalczyków i polecieć na schody i polane ;D Haha, wróciłyśmy zamarznięte z mokrymi stópkami, ale zdjęcia wyszły całkiem fajne. :*
Trolololololo, jutro lecimy na Basztę, zahaczymy pewnie Młyn,Zamek i PKiW znając nasze malutkie mózgi, ale będzie bardzo fajniusio <3 Love misiu :*
Jutro kochana szkoła , 8 - 14.30 : UWIELBIAM ....
Tęsknie za moim szczochem, Olinkiem i moim miśkiem.. :( 
Dzisiaj zdjęcia z dzisiejszego wypadu. Poza tym, że było cholernie zimno i tak musiałyśmy robić to co kochamy, bo jakby inaczej ;> Tym razem to ja wyszłam z większą ilością zdjęć niż mój maluszek :D LOL ;o Świetna zabawa, świetnie spędzony wieczór i wszystko jest ok, przynajmniej nie zamulałam w domu i myślałam o wszystkich problemach. ;>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz