niedziela, 16 grudnia 2012


Dzień Doberek ;>


Wróciłam właśnie ze spaceru z Punia, Drożdzem i Karolina . Hyhyhyhyh, uwielbiam spędzać z nimi czas ;>
Zawsze poprawiają mi humor, no i mogę choć przez chwilę posiedzieć z siostrzyczką i z nią pogadać o wszystkim ;] kocham Cię :*
Jutro 12 rocznica śmierci mojego najukochańszego dziadka [*] :( , mam nadzieję, że mimo wszystkiego co robię źle i tak zawsze jesteś przy mnie i jestem wdzięczna że ze wszystkiego pomagasz mi wyjść ..

Dzisiejsze zdjęcia są jedną wielką mieszanką z przeszłości i teraźniejszości . Ostatnio nie mam co wstawiać, a przez te święta totalnie nie chce mi się chodzić na jakiekolwiek sesję, mam nadzieję, że jakoś przyjdą mi te chęci . Tuż po nowym roku będę ustalała konkretne terminy, godziny i pójdę z tymi, którzy czekają na mnie chyba już od paru tygodni. BARDZO PRZEPRASZAM ZA OPÓŹNIENIE.:* :)

MOD : Karolina G, Maja Sz, Natalia S, Paulina Sz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz