piątek, 28 grudnia 2012

Hyhyhyhy, hej maluszki :*



Dzisiejsza data jest do totalnego zapamiętania .. Żebym ja sprzątała komuś chatę ? Masakra :D:D
Bardzo oczekuję tego Sylwestra, mimo że nie będzie ze mną mojego skarbka, ale wszystko nadrobimy kochanie :* Chata przygotowana, wszystko zakupione, plany są - teraz trzeba wszystko realizować i czeeeeekać. A czekanie to najgorsze co może być. :(

Byłam sobie na spacerku z siorą, Roksaną i Tośką . Heheszki <3
Maleństwo uwielbia zdjęcia.. A jej pięknie brązowe oczy.. ajjj, aż chce się w nie wpatrywać.
Hyhyhy, spotkaliśmy też przepiękną parę - jedno mniejsze od drugiego, ale nie mogłam się powstrzymać i musiałam to uwiecznić <3
Cieszę się, że spędziłam z wami ten dzień , no i że wszystko powoli wraca do normy - mam nadzieję, że nie na chwilę. Sesja z Bebe dziś nie wypaliła :( , ale i tak bardzo dobrze się bawiłyśmy :*

TERAZ CZEKAM, AŻ KTOŚ SIĘ ODEZWIE .. - ZAPISUJE SESJE NA NOWY ROK <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz