poniedziałek, 17 grudnia 2012

Dobry wieczór ;)

Dzisiejszy dzień ? Jeden z nudniejszych i nerwowych, chociaż nie było aż tak źle. Cholernie się o Ciebie martwię gamoniu i dobrze wiesz, że nie lubię jak coś sobie wkręcisz i się obrażasz. Ale i tak kocham Cię najmocniej na świecie i jesteś moim największym szczęściem, chociaż ostatnio STRASZNIE zaczynasz działać mi na nerwy . grrrrrrrrrrrrrrr . <3
Dzisiaj zagości u mnie moja najwspanialsza parka. Przemiło spędzony dzień z moją " rodzinką Adamsów " - dawno tak dobrze się z wami nie bawiłam. Cholernie wam dziękuję za to zakończenie weekendu, może trochę mokre i mroźne, ale i tak świetne . Karolina i Drożdżu tuż za 3 dni mają swój 4 miesiąc , ajajajaja . Ci to się kochają dopiero :D Tęsknie za wami przygłupy wy moje kochane i dziękuje, że jesteście. :* :(

1 komentarz:

  1. jejkuu ;o ! jakie piękne zdj robisz! zazdroszcze tym dziewczyną .... też bym takie chciała ! boskie, boskie, boskie! :)) pozderki ;* !

    OdpowiedzUsuń