czwartek, 6 grudnia 2012

Hohohohohoh ! Jak tam mikołajki kochani ? ;>
Hmm, dziś mija miesiąc odkąd ten blog istnieje, a wyniki są naprawdę dobre ! Trolololololololol :D
Jest ok, ale jednak nie zbyt dobrze.. Mam cholerne humorki, i większość powinna wiedzieć dlaczego ..
Znów problem z tym wszystkim, jak układa się z jednej strony, to z drugiej się pierdoli ..
Przydałaby się naprawdę taka szczera rozmowa, ale ostatnio nawet nie ma się jak do tego zebrać. Zawsze będziesz moją siostrą, choćbyśmy miały się rozdzielić i więcej już nie zobaczyć. Wiele się dzięki Tobie nauczyłam, wiele z Tobą przeżyłam. - od tak tego nie przekreślę, zbyt ważna dla mnie jesteś ...
Mój najwspanialszy, jedyny misiaczku, kocham Cię bardzo mocno, cholernie tęsknie i odliczam dni do naszego spotkania. Jesteś najważniejszą osobą w moim życiu, jedynym mężczyzną, za którym aż tak szalałam, szaleję i będę szalała. Skarbie, nie wiem co bym bez Ciebie zrobiła. :*:*:*:*:*
Dzisiaj sesja z dziewczynami : Olą i Sojką ;)
Śnieg, śnieg, śnieg ! Święta, święta, święta ! :D:D:D
 Zdjęcia jak każde są na prawdę dobre . Jednak pogoda z czasem dobijająca .. :(:(
Teraz lecę do babuni : herbatka, ciasteczko i kocyk <3<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz