środa, 28 listopada 2012

ELSON ! mamy 913 wejść , cholernie dziękuję, że ciągle to czytacie ! :*
Dzisiaj wieczór malarski z Sojką... Moja wena twórcza przerosła nawet to krzesło, które jej narysowałam. Po prostu : JESTĘ MISTRZĘ ! No ale to najmniej ciekawe dzisiaj ;> Cholernie martwimy się o naszą Olę, i za żadne skarby nie wiemy jak jej pomóc, choć bardzo się staramy . Wiemy, że damy radę - ciągle przy niej jesteśmy. Kocham Cię Maluszku :*

Dzisiaj zdjęcie SOJKI - ostatnio ktoś się pytał jakie słowa najczęściej używam. Można się też domyślić, że chodzi właśnie o tego szczoszka :* 
To zdjęcie wygrało wszystkie moje oczekiwania, a właśnie ona bardzo dobrze się spisała. Uwielbiam chodzić z nią na zdjęcia, dlatego że robi wszystko tak jak ją o to proszę, ale przy tym pokazuje też własną interpretacje. Właściwie to na jej osobie nauczyłam się robić jakiekolwiek zdjęcia, więc cholernie pomogła mi w dalszych planach na życie. Tak więc kochanie, cholernie Ci dziękuje. :* To zdjęcie nie jest aż tak stare - sesja w Bierkowie . Cholerne poświęcenie dziewczyn, gdyż w najgorszej piździawie stały prawie nagie ( więc miały na sobie ubrania ), tak więc szczególny szacunek właśnie dla nich . 
Więcej pytań : http://ask.fm/niemamodwagimarzyc
A tak przy okazji, jeśli chcecie hejtować osoby będące na zdjęciach, czy też może mnie, znajdźcie chwilę czasu, podejdźcie i powiedzcie mi to prosto w oczy, bo cholernie nie wychodzą wam te ironiczne a zarazem, debilne żarty, które wcale nie są śmieszne, wręcz żałosne ;> Więc zbierzcie w sobie odwagę, bo wielcy jesteście w necie, a cioty w świecie ;> POZDERKI :):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz