poniedziałek, 26 listopada 2012

Yoł,Yoł,Yoł.
Jestem totalnie bez humoru.. Brak sił i jeszcze ta jebana szkoła .. Przez 3 godziny dawać korepetycje ? Lol, nigdy więcej takiej udręki.. Niech wróci ta głupia siostra od religii, bo ta to jest totalnie nienormalna, żebym zapisała 2 strony w zeszycie, a przy okazji za wszystkich opierdol dostawała ;/ MAM DOŚĆ WSZYSTKIEGO I NIC MI SIĘ NIE CHCĘ. Chcę już piątek, chce się w końcu odstresować - zabawić, żyć chillout'em.. Brak weny na jakąkolwiek notkę, brak pomysłu na życie i dalsze pomysły, rozwiązania, obmyślenia.



Teraz dodam wam zdjęcia mojego najpiękniejszego szczęścia, mojego najlepszego mężczyzny na świecie - i jeszcze raz powtarzam: JEST ON TYLKO MÓJ. Raban urodził się 15 sierpnia 2000 r. Przyjechał do nas z targu za Łodzią. Wszyscy zadają pytanie czemu właśnie takie imię ? Hm, szczerze wam powiem, że sama nie wiem - wymyślili to moi rodzice... Mój malutki pulpecik ma bardzo przerażającą wadę zgryzu, którą na pewno zobaczycie i właśnie ze mną siedzi , a przy tym kręci mi się na kolanach, ale to pewnie dlatego, że już go denerwuję. Hehe :D Czasem zastanawiam się co by bez niego było ? - lolz, nie wyobrażam sobie nawet takiej opcji, to mój malutki wspaniały kudłacz, który : 
* każdego ranka mnie budzi.
* wtula się każdego wieczoru i idzie do siebie dopiero kiedy zasnę.
* strzela na mnie fochy jak na niego krzyczę czy też poimprezuję 
* zachowuje się jak psychol kiedy mam zły humor.
* zlizuje najgorsze łzy rozpaczy .
I po prostu jest, mimo wielu chorób, mimo tego że już dawno mogło go nie być.

Dzisiejszą noc spędzam przy lampce, z zeszytem w ręku i moja ukochaną matematyką. Boże, życie bez nie je nie miałoby sensu, a tego kwadraty..trójkąty.. naprawdę przydadzą mi się W ŻYCIU :D Nie, śmiech - śmiechem,  ale ja naprawdę mam już dość, jestem totalnie wykończona, potrzebuję odpoczynku . :<

1 komentarz:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń