wtorek, 13 listopada 2012

yoł yoł yoł ! właśnie oglądnęłam " Chce tylko Ciebie " , ale jednak " 3 metry nad niebem " rozwaliło mnie na cząsteczki pierwsze, bo zaryczana położyłam się spać ; o

Więc tak, dzisiaj wstawiam zdjęcie Klaudii, zwanej też Kldną :D
Wybrałyśmy się kiedyś we trzy wraz z Sojką na naszą słynną Katownie porobić kilka zdjęć - no jasne, że to są czasy wakacji . Zdjęci wyszły jakie wyszły, no ale nie gardzimy ; ))

A dziś bardzo miło spędzony dzień , szkoła , no i jak to oczywiście u nas w szkole, nie można się nie nudzić .
30 minutowe lekcje wygrywają wszystko <3
po szkole przesiedziałam 2h u rehabilitanta i chyba zdążę 5 razy umrzeć, jak dożyje do końca marca i w końcu zaczną mi naprawiać ten bark ;<
no i wieczorny spacer dzisiaj chyba wygrał wszystko ;) czekam na jutro - i baaaardzo dziękuję. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz