piątek, 23 listopada 2012

ELCIO ! :*

Wydaje ci się, że znasz kogoś właściwie od zawsze,
że nie ma rzeczy czy też osoby, która mogłaby was rozdzielić.
Ale jednak przychodzi taki moment, gdzie jednej ze stron zaczyna się dobrze układać,
a przy tym stwierdza, że bycie przy tej drugiej osobie jest jej zbędne,
bo przecież sama poradzi sobie ze swoim życiem, ze swoimi problemami i wszystkim co ją otacza.
...

Nie jest dobrze, a czy w ogóle ostatnio było? Dobra mina do złej gry zawsze jest najlepsza, szkoda jednak, że rozum ostatnio cholernie kłóci się z sercem . Jest ciężko , ale postanowiłam walczyć za wszelką cenę.
Dziś zimno spędzony wieczór pod Zemstą - nie ma to jak czekać na SOJKĘ, bo je OBIAD ;>
I tak cię misiu jeszcze dojadę za to :*  Soja zrobiła se wczoraj włama i się rajcuje, że pozwoliłam jej w ogóle wejść tu od tej mojej strony, jednak dzisiaj moje maleństwo się rozpłakało - wybacz mistrzuniu :* :(

Zdjęcia ? Już sama nie wiem co mam wstawiać, trzeba iść w końcu na jakąś porządną sesje. Tylko... Dlaczego dalej nikt nic nie napisał ? :( No ale trudno, lecimy z jakimiś zdjęciami, z wielu różnych sesji, z wieloma dziewczynami. Ahh, piękne jesteście. :*
mod: Natalia S, Paulina S, Klaudia D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz