piątek, 9 listopada 2012

Dobry wieczór dzióbeczki :*


Właśnie niedawno wróciłam do domku i jestem baaardzo zmęczona .
Bardzo miło spędzony dzień z Aleksandrą i Sojeczką :*
No i szykujemy się na sesje - tym razem w Bierkowie i z nową panią ;)
Tak, mamy mnóstwo pomysłów i miejmy nadzieję, że je zrealizujemy :))))

Zdjęcia, które dziś wam udostępnię, to zdjęcia mojej najlepszej przyjaciółki, a tak właściwie siostry.
Tuż po tym jak odebrałam swojego Nikoneczka poszłyśmy na spacer, gdzie "pocykałyśmy" zdjęcia, jednak mimo wszystko dodam te, które robiłyśmy przez całe wakacje, no i początek roku .

Miedzy nami trochę się zmieniło, ale mamy wielką nadzieję, że wszystko powoli się ułoży i będzie mniej więcej tak jak dawniej .

Na zdjęciu widnieje także moja ukochana parka - szwagier, no i Karola :) już niedługo puknie wam 3 miesiące ! :*

1 komentarz:

  1. Nie umiesz robić zdjęć :( W picassie są też inne efekty, nie tylko nasycenie zdjęć (swoją drogą - 150% to troche za duzo). A więc radzę skupić się raczej na kadrach i świetle (nie nauczył cię pan na fotografii, że lampy błyskowej można używać też w dzień?) a nie na przerabianiu tego 'czegoś':*

    P.S. Gdzie jest drugie pół człowieka o.O?

    OdpowiedzUsuń