wtorek, 6 listopada 2012

Cześć, postanowiłam mniej więcej pokazać co potrafię czy też tworzę. Fotografią zajmuję się od paru miesięcy, chociaż jak twierdzą co niektórzy idzie mi całkiem dobrze .Na tym blogu chciałabym pochwalić się swoimi zdolnościami i otrzymać nowe i zarazem dobre pomysły na jakże wspaniałe zdjęcia .
Dotychczas nie miałam zbyt wielu modelek/modeli , ale czas zacząć szukać kogoś, kto naprawdę zrobi ze mną bardzo dobrą robotę .
Jak też wspominałam potrzebuje osób czy też grup, które w jakimś sensie pomogłyby mi nauczyć się wielu różnych rzeczy, a także dały wiele wspaniałych pomysłów, które pomogłyby mi w dalszym dążeniu do swojego celu. Mieszkam w Słupsku , tak więc fotografuję na terenach tego też miasta, a także na jego wybrzeżach czy też poza nim ( niedalekie odległości ) .





Na zdjęciu widnieje jedna z najlepszych modelek, które dotychczas były ze mną na tzw." sesjach "
Starałam się jak tylko mogłam, ale to nie ja oceniam, tylko ludzie ;)


Mod: Natalia S, Słupsk .
          Maciej G, Słupsk .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz