środa, 21 listopada 2012

Dobry wieczór słoneczkaaa ! Dzisiaj totalnie nie wiem co jest grane, 20 minutowe spotkanie z siostrzyczką - zawsze spoczko ! :* Właśnie wróciłam od babci - ukradłam jej krem do ciała , bo był tak świetny, że nie mogłam mu się oprzeć ;> A tak poza tym, to siedzę sobie teraz, piję herbatkę, pisze z Pawłem i jest baaardzo dobrze.Trochę mi smutno , ale daje radę i odliczam już powolutku dni:*

Dziś zdjęcia ze spaceru z maluszkami ;>
Moimi najmłodszymi modelkami w tym roku były :
* 7 miesięczna Amelia
* 3 letnia Emilia


Tak, to małe łobuziary i bardzo zgrane siostrzyczki - córeczki mamusi :):)
Są piękne, urocze, przesłodkie, śmieszne i dzień spędzony w ich towarzystwie to wspaniały dzień z wielką dawką humoru. Ciocia Paulina i ciocia Karolina bardzo dobrze zaopiekowały się małymi dziewuszkami w Parku Centrowskim, gdzie ganiały za małą Milką i wrzucały ją szybko na ślizgawkę, żeby tylko nie zaczęła płakać, a mama Kasia opiekowała się malutką Amelką, której oczek nie da się od tak wymazać z pamięci .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz