poniedziałek, 19 listopada 2012

Cześć kochani , dzisiaj totalnie mnie rozłożyło .. Jestem chorusia i chcę już wyzdrowieć :(
Mam dość tej głupiej szkoły , ciągle coś nie tak - Boże, dajcie wy mi już święty spokój .
Tak więc wszystko się wyjaśniło - Mateusz to zakłamany frajer, który źle trafił ;) POZDRÓWKA !
Ale dzisiejszy wieczór nie jest aż taki zły, humor jak zwykle poprawi mi Paweł,uwielbiam cię kochanie. :*
Dzisiaj zdjęcia z piątkowego wypadu ;)
Dawno nie byłyśmy na Katowni, ale postanowiłyśmy się tam wybrać .Ogólnie wróciłam przerażona - GDZIE SĄ MOJE DRZEWA ? ; o
Strasznie zmieniło się tam od września i po prostu czasem nie wierzę w tych ludzi .
Ogólnie bardzo miło spędzony dzień z moimi dziewczynkami , no i mimo tej nieprzyjemnej sytuacji bardzo udany ;>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz