wtorek, 20 listopada 2012

Sieeeeeeema !
Właśnie się obudziłam i totalnie nie wiem co się dzieję :(
Poszłam dziś do szkoły , wróciłam po 2 lekcjach - strasznie się źle czułam i przy okazji krwotoki z nosa ..
Zaraz zrobię sobie gorącej herbatki i idę dalej się położyć - może w końcu wyzdrowieje. :(
Właściwie to rano weszłam na chwilę na facebook'a i spotkała mnie tam całkiem miła niespodzianka ;)
Kolejna - tym razem właściwie obca mi osoba prosi mnie o zdjęcia ;) Oczywiście z wielką chęcią coś wymyślimy ;>

Pewnego dnia poszłam z Kldna, Olą, Domą i Sojką na małą "seszyn profeszyn" , tuż za PKP'em jest opuszczony plac, na którym znajduje się stary, zardzewiały, popękany wagon pociągu - najprawdopodobniej jeszcze przedwojennego ;) Oczywiście pierwsze co Klaudia dobrała się do Nikona, po czym jednak zrezygnowała i postanowiła mi go oddać, żebym porobiła im kilka zdjęć ;>
Dominika uciekała od mojego kochanego aparatu, bo jak twierdzi - nie lubi zdjęć i jest niefotogeniczna .;<

Dzień jak każdy, bardzo dobrze wspominamy ;>

2 komentarze:

  1. Za duże nasycenieeee kolorów :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zacznijmy od tego, że nasycenie kolorów wcale nie było tu używane :) chyba czas spojrzeć w jakiś porządny podręcznik, a później zacząć krytykować ;]

      Usuń